kilpisjärvi

heeej.
ja nu är jag tillbaka från ett as-kallt kilpisjärvi.., som för övrigt e ett ganska fult namn,.
såg varken renarna eller samerna., men det var ca. femhundrameter snö och 20 minusgrader.

ska faktiskt ringa jennifer om en stund., å sjunga "what what in the butt...."
mamma - jag har det bra, du behöver inte vara orolig.
hörde att lillsyrran sovit hemma hos oss ett par nätter.., hoppas du sköter dig gullunge!
hon hade dessutom haft med sig nån kille!? får hon de? e inte hon för liten?
men mamma, du behöver inte fråga henne om de där för hon har redan fått långa utlägg både från ola och från mig.

ninen ska få fria händer i ordna lite på min blogg. hoppas hon kan spara lite pengar å bli med till thailand. råkade säga i ett hastigt ögonblick att om hon sprade lite pengar så betalar jag halva hennes resa.

jaha, nehej. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0