Hemma.

hej å hallå..
nu är jag alltså hemma över helgen.. känns jätte konstigt. har sovit sjukt bra i min egna säng., med bästa sällskapet.
flygresan gick bra, sov hela vägen.., bilresan gick oxå bra.
nu ska jag göra mig i ordning å gå ner på stan en sväng.. ordna med lite pengar och så vidare.
jag orkar inte ringa rint till alla.., går förmodligen ut en sväng i morgon..., så vi ses ute helt enkelt.
ska till mamma och äta middag idag... hoppas på nått riktigt gott som inte har med fisk att göra.
hade en liten ryggsäck som handbagage på flyget igår.. och en jätte kartong med 15kg fisk som jag checkade in..,  såg nog ganska kul ut. ska laga fisk i morrn eller på söndag. welcome!

massor med fisk...


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0