Heeeeeeeei

hoho..

Måndag igen.., Segt på jobbet idag. Regn och slask...

Va å trænade efter jobbet.. kors i taket!! Det var ju ett tag sen sist.. kan man sæga.Det gick bra.. kommer sækert kænna av det i morgon. Sen var jag å Malin ute å kørde med deras eventuella nya bil.. jaguar. Det var en ganska kul upplevelse.., massa nya funktioner som Malin inte var van vid, haha. Nu har vi kollat på Top Model och ætit lite kex me vitløksost. 

Skulle ta en liten burgare på burger king idag, førsta gången hær på 2 mån. men så var de stængt, just idag!?, så jag tror inte det ær meningen att jag ska ha någon flottig snabbmat.. det e vel ioførsig bra. finns tydligen bara burger king,.. inget mc donalds, å inget max.. men de gør vel inte mig något egentligen.. 

Gissade på en førvrængd bild i tidningen føre helgen... gissade på espen lind,.. så hade jag rætt!!, vilken grej... Var ju en dag ifrån nær jag gissade på snøn.. det var ju oxå næra. kanske ska børja tippa och vinna 238 miljoner.. på en høft. typ.

 

Många som tycker att jag å malin e lika... e vi?

 

Kanske ses i helgen.. So Long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0