going home..

hello dudes...
i morgon ska jag flyga flygplan.., kul att man kan betala lite extra för alla utsläpp flyget gör.., om man vill göra rätt för sig. att bidrar till klimatförändringarna med gott samvete... tror det kostade 25 kronor, men jag betalade inte de., så nu kommer jag få leva med den skammen. bless me.

ska bli spännande att komma hem., fast jag tror inte de skett så väldigt mycke den sista tiden, inget jag känner att jag vart tvungen att delta i iaf. helgen kommer nog gå fort, ska försöka få ut så mycket som möjligt av den. ska även jobba lite. typiskt va? lite synd att jag inte kommer hinna träffa alla..

länge leve barack obama. grattis till honom! nu blir nog världen rena rama paradiset.., eller har jag missförstått?
tänk om ola inte känner igen mig när vi möts.. vad händer då.. vi får väl hålla tummarna att de går vägen. =)

So Long, och trevlig resa till mig själv...  jag har haft det bra,. tänkte bara säga de, utifall vi störtar.. we´re going down..!

Hejdå ..Tromsö from the top of the fjellheis =)

Kommentarer
Postat av: Martina

ha det så trevligt hemma :D

2008-11-06 @ 00:28:01
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Mia

Heeeii lille griiis! Självklart vill jag det. :)

När, var,hur? haha=) kan gärna på lördag på dagen!

Puss o kraam ring miig när du är hemma!

2008-11-06 @ 09:36:05
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0