fly away with me..

hoho..
sovit dåligt i natt.., åker hem på torsdag-kväll.. om allt går enligt planerna. Lite synd att jag inte kunde åka med folket som skulle från oslo till falun. dom skulle åka tidigare än vad jag kunde vara i oslo. ola får hämta mig i istället, men rätt onödiga mil. men det är väl så det är. men eftersom det blir en så snabb-vända kommer jag inte hinna träffa massa vänner.., mest ola och familjen. er andra får jag hälsa på efter vintern =).

Både mitt norska och svenska bankkort är avmagnetiserat! Måste ha haft dem tillsammans med mobilen eller nått..
Så nu e jag lite begränsad igen, förstår inte hur jag lyckas med allt hela tiden.. m´åste väl gå till banken idag, eller i morgon.

vet inte hur jag ska packa., ser ut som att jag inte får ha med mig nånting eftersom jag ska ha 20kg fisk., och 20kg är ju precis vad man får checka in. får väl ha ett ombyte i handbagaget då.. =).
nä men so long..

Ne pas dormir seul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0