bara bara..

barbara kanske?
fredag och precis kommit hem från jobbet... stod lappskeus på spisen.., men de har jag ätit i 3 dar nu!!!
klippte mig i handen idag... crap, så jag dog nästan. synd.

undra vad jag ska göra idag., föreslog bowling med den var ingen av gay-killarna som ville,..skulle kanske ha föreslagit singstar  =). ...tänkte skippa vinet idag iaf.., ska ju faktiskt på fest i morgon med familjen niva. =)

pratade med malinP nyss, hon va i bankok och skulle fortsätta ner till koh lak efter helgen.,ganska så orättvist,
 jag vill oxå!

i morrn ska jag klippa han som pratar engelska.. funderar på om jag kanske skulle spela in våran konversation och lägga ut här.., eller inte.

när jag åker ifrån tromsö så avslutar jag väl den här bloggen? so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0